Повернення товару і грошей. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню: - так як квіти відносяться до товарів, що швидко псуються, і зберегти їх товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах. - дитячі м'які іграшки не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172.
Незважаючи на те, що фактично вся продукція, що доставляється, не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України - повернення, обміни і повторні доставки Компанія робить з власної ініціативи або за додаткову плату, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.
1. Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги:
1.1. Клієнт відправляє скаргу протягом 3-х годин після отримання замовлення на вайбер номеру телефону, який вказаний на сайті, вказавши дату покупки/доставки. Анонімні скарги з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику, можуть розглядатися на розсуд Компанії.
1.2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги протягом доби (24 години) або в понеділок, при її надходженні в вихідні. Після чого проводить внутрішній моніторинг ситуації протягом не більше, ніж 7 робочих днів, з моменту отримання скарги. Після проведення моніторингу компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його претензію.
1.3. Скарги на якість і свіжість повинні обов'язково містити фотографії, зроблені не пізніше 3-х годин після вручення. Фотографії, надіслані через добу (24 години) з моменту виконання замовлення розглядаються на розсуд керівництва. Фотографії необхідно відправляти на вайбер номеру телефону, який вказаний на сайті.
1.4. Розгляд скарги може бути призупинено через відсутність відповіді від Клієнта протягом 7 діб, відсутність або надання фотографії не у встановлені терміни (якщо фотографія потрібна для розгляду скарги).
При здійсненні доставки з коментарем в замовленні «Не дзвонити одержувачу», в разі відсутності одержувача за вказаною адресою на момент доставки:
1. Кур'єр може залишити букет за вказаною адресою при узгодженні з відправником, при цьому Компанія знімає з себе відповідальність за подальше збереження товару.
2. Кур'єр повертає букет назад в магазин. Повторна доставка на іншу адресу або ту ж адресу, але в інший час, оплачується повторно в повному обсязі і здійснюється в період графіку доставок без пріоритетності. Якщо замовник відмовляється від повторної доставки, оплата за замовлення не повертається, але він може забрати свій букет в пункті самовивозу.
2.1.2. Компанія не дає жодних гарантій, і знімає з себе відповідальність, щодо часу доставки, якщо одержано таке прохання "Подзвонити одержувачу задля уточнення адреси, перед доставкою". В такому випадку, час вказаний Одержувачем, під час дзвінка, є більш пріоритетним.
2.1.3. Положення пунктів про компенсації не поширюються на випадки, коли у вказаний Клієнтом час, одержувача не було на місці, або на прохання Одержувача час доставки було змінено, або на випадки, коли Одержувач відмовився від отримання замовлення. А також при погіршенні погодних умов, які створили глобальні затори по місту, на які Компанія вплинути не може.
2.1.4. У дні масового попиту на послуги (Міжнародний жіночий день, День Святого Валентина - 7-9 березня і 13-15 лютого відповідно) Компанія залишає за собою право змінювати часові рамки доставок або скасовувати їх. У такому випадку всі замовлення будуть доставлятися протягом дня.
2.2.1. Компанія залишає за собою право, без узгодження з покупцем, змінювати склад квітів у композиції/букеті на 15-20% з урахуванням сезонності, але зберігаючи при цьому зовнішній вигляд, колірну гамму і стиль.
2.2.2. Квіткові композиції, які були змінені відповідно до п.2.2.1 вважаються виконаними належним чином і складеними згідно заявленому складу квіткової композиції.
2.3.1. При оформленні замовлення з позначкою «Самовивезення» і без 100% його оплати через сайт, Компанія залишає за собою право знімати резерв квітів через 3 години з моменту замовлення.
2.3.2. Згідно політики конфіденційності Компанія не розголошує контактні дані Замовника. Але може вказувати назву продукту, який доставляється, щоб уникнути відмови Одержувачем анонімної доставки.
2.3.3. При оформленні замовлення в каталозі поштучних квітів, букети формуються з кількості квітів не нижче, ніж зазначене на сайті мінімальне замовлення на позицію.
3. Порядок проведення повернення коштів:
3.1. Повернення коштів проводиться в найближчий банківський день з моменту прийняття рішення про повернення коштів.
3.2. Повернення коштів, що надійшли в Компанію через еквайринг систему сайту, відбувається на ту ж карту Клієнта, з якої оплачувалося замовлення, протягом 30 днів з моменту подачі повернення (п.4.1.).
4. Сторони звільняються від зобов'язань за даною Угодою внаслідок виникнення форс-мажорних обставин, на які вони не можуть вплинути жодним чином, і ці обставини підтверджені відповідними органами влади. При тривалості форс-мажорних обставин більше місяця, сторони мають право відмовитися від виконань даної угоди без будь-яких компенсацій.